Du är död för mig..

Du fick din chans men du tog en annan alla dina ord blixtrar i mitt huvud.. Du älskar att manipulera folk eller hur? Jag fattar inte hur du kan säga att du älskar mig och bara för att ja inte kan säga detsamma börjar du helt plötsligt älska ditt ex allt händer på EN JÄVLA DAG ditt ex som du snackat så himla mkt skit om :S du är en sjuk person du behöver verkligen läggas in.. Du sårade mig hårt men jag kommer glömma dig snabbt för jag älskar inte dig jag kan inte... Du gav mig ingen chans att känna efter allt var pang på.. Varför ska det alltid vara så? varför ska allt gå så fort? FAN VAD BESVIKEN JAG ÄR :'( DU kommer aldrig någonsin att få bli en del utav mitt liv igen ='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0