Dagen som varit..

Här kommer först bilder från dagen..



Jag och Hjalmar,han vela inte vara med på bild ;)



Jag körde med toffs som vanligt men även med korkskruvs lockar jeans från Vicktora Backham linnet jacket från GinaTrico och en låång t-shirt med en tiger på från kanarieörna haha :P




Idag gick jag i skolan till 3 o det gick låångsamt men imån är det torsdag :S.. Det betydet tal för mig :( usch jag som hatar såndt creed till er som vågar =).
Jag ska försöka tänka mig alla nakna hahaha som alla säger att man ska men usch ahha nej fan går ju inte kanske om det hade varit killar i gruppn haha..

Idag kan jag i alla fall klart med bebiskläderna =)

Resultatet.



Men nu ska jag snart äta mat och efter det så ska jag plugga, skriver som sagt ett tal om Jenessa Byers. En ängel däruppe i det blå. Mitt tal kommer att handla om henne och om barncancer..

PussPuss


Kommentarer
Postat av: David

Sööööt tjej :)

2009-03-11 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0