Att bli mer självständig.

Jag är väldigt självständig redan nu en jag vill gå ett steg längre och bli mer självständig än vad jag någonsin varit.
Vi får väll se hur det går :)...

Har kikat lite på Tila Tequila.. Personligen fattar ja inte hur man kan tävla om någons hjärta.. hur jävla fejk är inte det? Man vet ju redan att anntingen söker folk för ytan eller för att de vill vara med i tv.. Kärlek i tv pyttsan.. :P..

Men kärlek på internet då? Jag har kluvna meningar/tankar om det. Jag har absolut ingen aning.
Bra med internet är att:

* Man kan lära känna en person på en helt annan nivå.
* Man kan se ut precis hur man vill när man snackar med den andra.
* Man kan låssas vara glad när man är ledsen.
* Man kan blockera om man inte vill veta utav personen.
* Man behöver aldrig träffas

Det som är dåligt med internet:

* Man vet inte vem man pratar med, det kan trotts allt vara precis vem som helst.
* Man lär inte känna en person på det sättet man tror, man lär nog bara känna personen på djupet men inte kännslomässigt. När man skriver något kan det ju uppfattas som negativt när de är positivt eller tvärtom.

En sak jag tycker är extremt viktigt är att man får se varandra i cam o snacka i tele innan man ses, sen det där med att man ska ses in public så många är runt omkring gillar inte jag. Ska ja lära känna någon vill ja inte ha en massa människor runt mig, visst man kanske tar en stor risk, men det är ju upp till var o en..

Fast nu vet ja inte om ja kommer träffa någon på ett tag, har nog lagt det på hyllan nått år nu :)..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0