Allt löser sig med tiden =) 17 Dagar kvar..

Det blir inge Paris för mig ja o mamma kom fram till att ja inte skulle stå ut att bo i en husbil i 2 veckor haha hon har helt rätt i det :P.. Så istället ska ja o hon göra nått kul tillsammans typ åka på en spa helg eller nå annat kul..

Annars idag har ja bara varit hemma o sånt hade ingen samhäll.. Fick även hem bilderna jag beställt från extrafilm =) så jag blev lite små glad även fast att kvaliten på bilderna inte var den bästa :P..

Just nu håller jag på å pyzzlar med en hemlis till Mattias som är solstrålen i mitt liv just nu min Bästa Vän (;.. Längtar så efter att få hålla om honom o snart ska jag få göra det igen de va ju ett tag sen vi sågs rättare sagt snart 4a månader I belive.. Men nu är det bara exakt 17 dagar kvar (om man räknar med denna dag då)..

Och sen i sommar har ja bestämmt att han ska bo här de 2  veckorna mamma o alla är borta o reser runt i europa.. Så ja slipper vara ensam, ja kan ju inte ta mig någonstans eftersom jag kommer ha hand om hunden och katten som blir kvarlämnade här..

Sen i Juli ska ja ju jobba hela månden varannan dag som städerska haha :P HETT ;)



Jag ser förjävlig ut i röda läppar halft osminkad mascara som runni i hela ansiktet ser smått ut som en hora :O haha..
Men ja bjuder på den bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0