Tröttheeeeeeeeeet o Lycka..

Pratade precis med en person som jag har sagt hela tiden vari omogen pga en massa olika saker som orsakar detta att jag tycker hans beteende är sjukt omoget..
Men ialfl han har verkligen mognat på sig nu o sånt de e ja glad för!!
Tack för att du äntligen slutar ge en massa tomma hot.
O ja önskar dig all lycka i ditt liv!

Mattias min älskade själsfrende jag älskar dig hjärtat =) oo du sover nu hahahaha^^ men inatt skickade jag väll god natt åtminstonet eller?..
Ialfl haha jag drömde att du var i mitt rum haha det lilla jag såg dvs :P..
Men så vaknade jag men ja såg dig ja tror de va du eller mamma eller så plus att ja hade någe runt min handled såg jag
Men plötsligt försvan du o mitt armband haha o ja skrek ut som en galning ja  släckte på lampan o sprang omkring för ja trodde ja blitt blind haha de roliga var ju att ja sprang o såg allt men bara det att ja såg inte längre dig :(
Det var som en peek att du är mitt liv mattias o att ja inte kan leva utan dig..
Skulle jag dö så skulle ja vaka över dig hela ditt liv.
Skulle du dö skulle ja gråta resten utav mitt liv ja skulle aldrig någonsin gå vidare..
Skulle vi missta varandra igen skulle jag aldrig ta nån ny ja skulle vänta på dig bara dig dig dig..
Det förstår jag verkligen nu..
För i mitt hjärta finns bara DU,....


Känner mig sjukt taskig just nu för ja sov över ja som skulle träffa M :(.....
Ja skäms han är en bra vän o han förtjänar det bästa så är det =/...

Så nu har ja kokat söner mina händer också haha klant som man e aja hörs sen pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0