Söndag.

Hehe ja vad ska man säga gårdagen blev inte riktigt som vi planerat :P..
Började med att vi gjorde tacos (eller ja egentligen gjorde mattias iordning den) ;)..
Eller allra först kikade vi på the grudge 3 o efter tacosen eller ja medans vi åt fortsatte vi att kika på the unbourn.
Men då så ringer först hans mobil men han svarar inte o sen knackar det på dörren haha o in kommer hans vänner redo för fest :P..
Hehe där sitter ja i jeans o bh o kikar på film med mascara under hela ögenen haha ;D..

Så blev snabbt in på toan o fixa mig lite o sen kommer även tiias bror o hans flickvän som fyllde 22 igår.

Vi spelade ölspelet o tiias han rökte :O hehe men som han säger de är nog svårt att sluta samma dag som man ska dricka.
Han fick min tillåtelse, o bara för det rökte ja med fast bara lite o det ångrar ja idag för ja har ont i halsen =(..

Sen tog vi en taxi ner på stan o var där i 30 minuter haha sen åkte vi med samma taxi hem till tiias vänner (han måste trott vi va sjuka) haha.

Där blev det ännu mera gratis dricka (hans vänner bjöd oss alla snällt =)..
Det blev lite kortspel o skitsnack o sen gick ja o tiias hem vid 5 tiden i morse o ja delade ut alla hans ciggisar till sniglar ;D..

När vi kom hem så var vi bägge helt slut så vi däckade direkt..

o vaknade för en timma sedan haha typ vid 16 :P USCH..

nu är min darling o köper saker till pizza som vi ska äta idag :) hemmagjord ^^.
Hoppas han inte glömmer min choklad för då får han spö ;)<3

Älskar dig min ängel

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0