Sommarlooooooooooooooooooov =)

AAAH äntligen javisst egentligen skulle ja ha tatt studenten FÖRRA året men får inte göra det fören nästa helt galet..

Aja dagen började med att jag vaknade 5 satte genast igång med smink/håret o packade det allra sista sen åt ja frukost o stack iväg med kvart i 8a bussen till Emma som även fick stipendium idag =) GRATTIS GUMMAN så gla för din skull..
Där hos henna var klassen i full gång med att göra sig i ordning o dricka o så..

Sen stack vi o lyssna på avslutningen o fick betygsdokument för årskurs 2 mina ser ut så här:


* Arbetsmiljö och säkerhet                   = G
* Bild och form grundkurs                     = VG
* Datorkunskap                                       = VG      (skulle fått MVG men den läraren fick kicken =( )
* Engelska A                                           = G
* Estetisk verksamhet (Drama)            = G
* Fackteckning och design A               = MVG (STOLT jag var den enda i klassen som fick MVG)
* Försäljning och service                      = G
* Hantverksorientering                          = G
* Materialkunskap                                  = G
* Matematik A                                          = G
* Naturkunskap A                                   = IG (men jag kommer att få G ja har till den 9onde dec på mig med en uppgift)
* Svenska A                                             = IG (Klarade inte att skriva en bokanalys i 1an haha så lär läsa tillägg direkt efter studenten)
* Textil och konfektion A                       = VG
* Hantverksteknink A                            = VG
* Hantverksteknink B                            = G
* Hantverksteknink C                           = IG (Därför fick jag gå om)
                                                                 = VG ( Har gått om ett år o läst upp)

NU är ja sjukt stressad som vanliiigt usch o fy men aa snart eller ja om 2 timmar o 15 min cirkus så går tåget till trollhättan..
Hoppas verkligen verkliigen verkligen ja inte missar nå tåg o hoppas det slutar regna o hoppas det slutar göra ont.
Vaknade helt kallsvettig en natt för att ja hade extremt ont i magen fast ovanför eller vad man säger mellan naven o revbena det strålade ut i mitt hjärta o mina lungor usch.
Som den natten ja minns när ja var yngre o sov hos en vän eller ja de va väll bara nått år sedan då vaknade jag av att ja skrek av smärta ja lärade bita mig själv för att hålla käfften hade så ont i högra sidan av magen trodde det var blindtarmen men vem vet kanske var de den o ja har överlevt till nu ? haha kanske är värsta superwomen..
Hur som helst så låg jag där i 3 timmar kunde absolut inte röra mig ja grät o bet till o med hål i min hand.
Den smärtan är den värsta ja någonsin upplevt o ja hoppas ja aldrig upplever den igen!
De är alltid nå fel på mig haha men ja tror allt beror på stress för egentligen allt stämmer in ögon kan bli röda o göra ont av stress (tror jag).
Det kan trycka inne i huvudet o man kan svimma o må illa o vara yr o få minnes luckor när man inte ens drukigt så är de för mig så ja brukar skippa spriten :P

Aja nog om mig ne nu ska ja andas lite o sen ska ja iväg.

Ni får ha en bra sommar vet inte hur mkt ja kmr skriva nu när ja åker iväg men aa vi får se..

Pusspuss

Grattis alla studenter,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0