Sista dagen.. + En sen bilduppdatering.



Jag har inte bloggat på några dagar och det är helt enkelt för att jag inte känt för det, tappade lusten helt.
Bara för att imån åker ja hem 40 mil från min älskling =,(..

Här kommer ialfl en uppdatering i bild form.

Första doppet (för älsk).








Detta skedde i Torsdags, jag har själv inte tatt mitt första dopp ännu men de är bara för att, dels de va stenar där o dels för att jag bara hade en bikiniöverdel på mig alltså ingen underdel :P.
Så det blev bara Älsk o Frazze som doppade sig vi andra satt på land o fick värme slag av solen ;D.

Det var en sjukt mysig dag som inte slutade här, ni ser ju själva älsk tar en "kall öl" (pissljumen) o när älsk tar typo en öl eller så, då kan ja lova att han inte ger sig i första taget ;D

Här kommer fortsättningen utav torsdagens äventyr.



( Frazze,Mikael(älsklingens bror) o MarieLouise(frazzes syster)

Vi satt ute i solen o njöt i en massa timmar o sen efter badet blev alla lite spralliga spec ja för min älsk va så skön att kyla av sig emot :P.
BARA det att han RÖKER :S.
Slutade med att jag råkade fimpa hans cigg emot min arm haha, alltid velat känna hur det känns att bli fimpad på men aldrig vågat, o ja lovar ja gör inte om det, visst det gjorde inte ont alls, o de gör inge ont nu heller, har bara ett litet märke som syns bättre idag än de gjort + nån blåsa.
Men aa när allt skedde så kändes det bara i mitt finger haha av nån annledning, kanske kom åt nån nerv eller så?
Det känndes ialfl som om man skar av mig mitt finger haha :P..
Men de gjorde ialfl inge ont :)..



(På denna bild syns de knappt bara för att det var så färskt men ni ser det röda strecket)

+ Älsklings snygga hand ;D <3



Ialfl efter ens stund så bestämde vi oss för att dra ner te stan in på Backstage (nå uteställe).
Så de beställde en taxi o vi gick upp för o vänta haha tror ni inte min fyllekrank kommer på iden att gå in till kossorna o ge dem gräs haha?





Hur som hälst det gick bra o min älskling lever haha ;D.
Kosser´na blev rädda för honom o kutade iväg haha :D.
Sen bar det iväg in te stan med taxin, väl därinne var folk röksugna så vi stack in på Ica för att köpa cigg ( det roliga va att de va min älskling som tjatat att vi lära in o köpa cigg, bara de att när vi v'äl var därinne glömde han de o gick rakt genom kassorna) haha ;D.

Sen blev det max, ja va inte hungri men de tvingade i mig nån hamburgare ialfl :P, bara det att den gjorde mig hungrig, sen kom älsk på att han glömt cigg så blev att springa o köpa på en annan affär haha min älsk har inge minne spec inte när han är full ;)..

Ialfl vi åt maten vi sjön :) o satt även kvar där när vi äti klart , myys var det.

(Jimmy o Mikael)



(älskling o jag)



(syskona)



(jimmy o Mikael o Älsk o Mejj)

Det var en uuuuuuuuunderbar dag helt enkelt.
Efter detta så drog vi te Backstage o stannade där max 30 min o sen stack ja älsk o hans bror te bussen o tog dem hem o sen märkte ja att ja hade satt mig i typ ketchup eller liknande haha usch vad äckligt min viiita kjol :P..

Ialfl när vi kom hem var vi hungriga så vi gjorde varma mackor med svampstuvning o sen la vi oss haha ;D

FREDAG:

Denna dag blev det sova hela dagen lång, för jag kunde minsann inte somna allas natten te fredan så ja somnade vid 10 på morgonen.

Sen vid 16 så vaknade vi o gick upp o kikade på film eller nå..
På kvällen kom ja på att ja vela locka mitt hår (har ju dratt ur mina förlägningar nu, så nu kan ja äntligen låta håret får en chans att leva).

Vi drog te slussarna för att fånga grodyngel, vi lyckades fånga 1.



Vi hittade även en spindel (en korsspindel)
Eftersom ja är så spindelrädd men ändå vela ha en bra bild fick älsk försöka han är man nog att klara av det (kanske lite för mkt man)
För när han skulle fota så blev allt suddigt såå han bestämde sig väll för att gå nära med kameran haha ;D
ialfl så hoppade han till o ja såg hans hand i spindelnätet HAHAHHAHA
han hade kommi för nära o sett i linsen hur spindeln rörde sig ;D
aha älsk gillar att klappa spindlar ;D



Suddig vah ;D




O näe jag röker inte, visar bara att ja ej skulle passa som rökare..

Efter älsk dagliga rökning på balkan så kikade vi på film o sen busade vi lite, oseriösa bilder like varenda dag ;D



Ser ni det mörka på ögonvitan?
Jag har börjat få BLÅ ögonviter :O vad är detta?



AAAH vi är bara för söta ;D

Ialfl de får avsluta denna dag..

LÖRDAG:

Vi vaknade o sen gjorde vi oss iordning sen stack vi te tiias mor o bror sen köpte vi världens goaste pizza sen myste vi o somnade vid 4 halv 5 respektive 5 o sen vakna vi nyss idag blir det tvätta o packa :(

nu ska ja krama älskling ='(

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Agnes

vad kul att bada :D Läs gärna min blogg oxå :)

2009-07-02 @ 20:21:51
URL: http://blogg.passagen.se/agnes98
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

2009-07-02 @ 23:48:07
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0