Promenaden =D



Igår var jag och älskling ute på promenad hehe den promenaden som vi så himla länge tjatat om men som liksom aldrig blev av fören just igår då.
Det var soligt och fint väder runt kvällsningen så därför passade vi på att gå ut då.
O som ni ser har inte min älskling slutat röka ännu ;D.
Vi gick ifrån honom runt halv 8 a på kvällen och längs  vägen såg vi en massa sniglar som jag blev himla fachsinerad utav haha så därav alla snigelbilder ( vet dock inte hur många jag kommer orka lägga ut :).

Här är den första snigeln som vi såg haha ;D eller ja som fick agera fotomodell dvs ;D.
När vi hade gått en bit så kom vi fram till ett vägarbetsområde och där fanns det lite skumma men små coola omgjorda bilder ;).


En smile gubbe samt en gubbe med spikes ;D.
Ni ser att det är skog bakom?!
Där gick vi in haha och vet ni vad det första jag gjorde var?
Jo jag skitatde ner mig genom att sätta mig på knä i lera och fota sniglar ;D
Mattias kom fram till attt alla mördarsniglar har ett hål på ena sidan utav huvudet, men varför har dem det?

När vi kom ut ur skogen kom vi till en fotbollsplan och sedan fortsatte vi ner till slussarna, och det var banne mig sjukt jävla fint och romantiskt där :)
Så himla glad att ja tog mig i kragen och följde med dit :D.
På andra sidan slussarna knäppte vi första puss bilden ;D
Medans vi satt o väntade på att en båt skulle åka genom så att jag fick se Göta kanal IRL ;D

Här kommer lite pics på slussarna när vattnet åker igenom



Riktigt ballt var det när de tömde vattnet :P.
Tyvärr stannade vi inte kvar när de fyllde på vattnet igen men det var säkert inte intressant ialfl ;D
Efter detta så började vi gå ner för den där trappan som ni kanske ser och här kommer ännu fler bilder.








När vi kom ner knäppte vi ännu mer bilder hehe en pussbild bland annat och sen vart det lite knasbilder typ när älsk klättrar upp på nån jävla grejj o sen när ja demonstrerar en badring ;D
och sen hur livbåtarna TYDLIGEN ska fuungera haha..




När vi gått över denna bro så kom vi till ännu flera slussar eller ja haha som ni kanske kan förstå så satt alla slussar ihop endel var gamla och en del var nya.
Vi gick även över slussen där han som var med i onskan låg "död".









Nu kommer slussen där han i onskan låg ;D




Del 2 kommer senare idag för nu blev det jobbigt att lägga upp bilder :)
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anders

Men Nathalie, det där är en vanlig svensk skogssnigel, inte en mördarsnigel. De senare är bruna.

2009-06-22 @ 18:51:20
Postat av: alec

många bilder :) härligt..

vad händer i morgon då?

kram

2009-06-22 @ 23:40:05
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0