Promenad del 2 Sniglar som snusar ;D

Hehe det här blir nästan som en hel uppsatts men mest bilder, personligen tycker jag bilder är roligare än bara en massa text :).
Det tråkigaste är dock att när ja kommit hem igen kommer ja inte kunna lägga ut bilder lika ofta fören jag köpt en ny data min har linux.
Jag ska rätta mig för den första delen skrev ja fel ja skrev att han från onskan låg där men jag menade han från denn osynliga.

Här kommer fortsättningen.


Min signatur posé
Sen har vi det här som kallas balans också, min är verkligen inge bra alls men ja haha det finns vissa som har värre.
Hur som helst på vår lilla vandring så fanns det en massa sten grejjer som satt på marken och dessa kan man stå på och göra en massa fula saker haha ;).



Ja antingen gör alla så här eller så är det bara kanske lilla jag som är lite udda utav mig?



När jag var klar med mitt poserande så var det dags att fortsätta vår vandring och upptäksfärd i trollhättan.
Själklart valde vi att gå på kärlekens stig haha
Ska jag vara helt ärlig så är jag sjukt lat av mig så det här var banne mig en rycka upp sig vandring.



Detta är vägen in i trollskogen ;D
Även här fanns det en massa coola sniglar, av någon annledning gillar jag äckliga o slemmiga djur därav valet av pojkvän haha nej förlåt ja bara skojja.





Ja nu verkar jag nästan beroende utav sniglar och de bara fick min tid av vår lilla vandring tyvärr är nog det sant haha men min söta lilla pojkvän han fick i alla fall lite tid, typ som när han knäppte kort på mig och när sniglarna inte låg där jag vela att de skulle ligga.
Vi kom ut till en sjö där ute i skogen det var grymt fint och jag önskar verkligen att jag hade haft en system kamera just nu men ja får väll införskaffa mig det efter sommaren :).





När vi kom ännu längre in i skogen så kom vi till en bro som gick över sjön och ja skulle bara ställa mig där för att T skulle fota mig haha men jag blev ju helt paff av hur jävla fint det var där.
Tyvärr blev inga bilder av själva utsikte nå bra så därför lägger ja inte upp någon just nu utan det får ske någon dag när vi vari där igen :)

Här är bron i alla fall





När vi nästan kommit ut ur skogen så gick vi ut på en liten slänt och kika på ett hus eller vad man ska kalla det?
fort kanske hahha :D i alla fall vi hitta en knäpp skylt enligt mig ialfl den va söt så jag lära posa ner den lite





Efter detta lilla besök så tog vår skog slut så då var det dags för hemfärd för oss två.
Men ja man kan inte bara gå helt normalt som vanligt folk om man är med mig för ja kommer alltid på en massa hyss och bus ;).
Min pojkvän skulle snusa men upptäkte att snusen var STENHÅRD haha ;D
de var när vi kom hem som  vi märkte att han tatt en gammal dosa med sig ;D men det visste vi ju inte då så det var såklart ett mysterium.
Hur som så vela han så klart inte ha stenhård snus så han gav dem till mig som fick den brilljanta iden att ge sniglarna snus jag gav dem btw cigg här om dan haha.
Det roliga med detta var att jag först inte trodde de skulle reagera men det gjorde dem VERKLIGEN de liksom reste sig rakt upp i luften haha som nå giraffer på bilderna ser det ut som de hoppar :D.
Kika själva.






Åtminstonet jag tycker det var lite små coolt :D
Kanske detta borde vara nikotin reklam?
Snusa så flyger du fram haha..



För ja har smink på min jacka ser ni det ;D
Fler bilder från asfaltsvägen :P



Hahha kolla på bilderna nedanför först matar ja en snigel med snus o sen vet ja inte vad jag gör det ser i alla fall ut som taget ur en skräckfilm :P




Sen närmade vi oss sakta men säkert slussarna igen.



Framme vid slussarna.




Detta var bilderna från vår vandring men tro inte att det tog slut bara för att det vackra tog slut nejnej..
På cykel vägen hem till tiias så mötte vi på en sjukt knäpp snigel, en leopardsnigel?
Bedöm själva.





Det var allt ifrån denna vandring :)
Dagens vandring lägger jag upp in the moorning :)

Nån som vill följa med på en vandring med mig haha ;D nån som vågar?

Nu ska jag väcka min pojkvän o mysa lite.
JAG ÄLSKAR DIG MATTIAS JOHANSSON
glöm aldrig det <3

Puss natti hörs imån

Tack för kommentarerna





Kommentarer
Postat av: donna

Haha va roliga stigar de fanns å välja mellan , vilken valde ni ?:P

2009-06-23 @ 09:00:14
URL: http://dreamdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0