nervöös..

Imorgon åker ja till min kära mattias :) o det ska bli sjukt underbart..
Men TYVÄRR ska ja byta till buss i örebro som går till karlstad =( usch nervös inför det bara för att ja drömde att ja skulle missa osv o att ja som har svårt att bara hitta tåg liksom o nu detta :S SUCK

Men det kommer var så himla skönt när ja väl kommi fram ^^.

En viss person ringde i morse usch vad arg jag blev...
Han vela att vi skulle skiljas som vänner :S att han ens har mage till det? Gud vad trött jag blir..
Aja förhoppningsvis så kommer han vidare med sitt liv.

Min Tooottiiis ligger o sover nu =) hjärtat mitt då ^^..

Vi ska starta en blogg tillsammans :P hihi men om vi gör de kmr ja inte skriva ut den här för tyvärr vet ja ju inte vilka som läser.

Ja vaknade faktiskt ganska tidigt i morse o var extremt PIGG :S haha :P förvånads värt :D..

Ne nu ska ja typ städa o lyssna på radioseven of course o så ska ja packa det sista haha undrar hur ja ska få me mig allt skit :P..

Komma ihåg imorgon:

* Köpa ett paraply
* Platt tång
* Se så allt smink är med..
* Kika banken förhoppningsvis har ja fått in mina pengar då..

R.I.P

Therese Johansson Rojo som blev mördad jag kände inte henne men jag tycker att det som hände är sjukt hemskt och ingen förtjänar att dö på det sättet.
Vila i frid nu.
Här <-- (klicka) är hennes blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0