Modevisning NERVÖÖS..

jag är sjukt nervös inför modevisningen men ack frukta inte haha ;D ni vet han som kom in i mitt liv igen han håller mig lugn bara genom att finnas till :D:D..

En sak som är skön till i mån är att det är djungel eller naturtema så vi får gå barfota ja har gått sönder mina fötter hehe har sjuk ont så jag vil grina :P..

Har ont i cpknölen på  foten eller ja precis under den har svullnat upp helt märkte ja lika på axlarna bara tyget nuddar ilar det i hela kroppen :P hehe..
Anntar att axlarna beror på att de blev brända av solen fast brände mig inte mkt alls o att ja sen 2 sjjukt tunga väskor  när vi va på väg hem från sthlm.
o foten är väll för att jag haft klackskor eller nå :)
Hoppas de är borta te imån =)

nu ska ja gå o tycka synd om mig själv ;D går 08:30 - 21:00 2 dagar i rad nu SUCK sen är de en vanlig dag på torsdag o sen kompledig på fredag :D LYYYYYYYYYYX,,,

Nä nu ska jag fortsätta sms terrorisera min prins muhahha <3 =) ni vet han som gör mig lycklig (:

Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

tråkigt att du hade ont lite här och där, hoppas verkligen det är över så det inte tar så sjukt som man säger på Finsk svensk diaekt hehe. Lycka till på modevissningen ps du får ta lite bilder eller be och få någon som har tagit så man får se ds....

2009-06-02 @ 07:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0