Midsommar..

Går dagen blev som så att på kvällen drog vi te tiias vänner o sen te proomen märkte även att mina skattepengar inte kommi in o ja läste nyss att ja inte för dem fören typ i augusti eller septemper SUCK SUCK SUCK..

Aja de va väll kul igår förutom att en ****** vela visa sin snopp ;D haha fast han gjorde det aldrig.
O sen blev de en massa tjaffs o en gubbe som kalla mig för slampa el dylikt ja vem vet ja kanske är en SLAMPA min karl blev ialfl inge glad när han sa så.
Själv hörde ja inget o även om ja hört något så hade ja inte brytt mig vadå de är hans åsikter den lilla skrynkliga gubben kanske tyckte ja såg ut som en slampa?
Det roliga var att jag hade jeans linne o tröjja o jacka o klackskor med låg klack ser ja ut som en slampa då?
Aaah tydligen ¨slampan nathalie that´s me...

Hur som ja o min bejb små tjaffsa lite men allt löste sig like allways ja tror inte alkohol är så himla bra för förhållanden vissa gånger.

O ja har btw börjat räkna dagar haha ja o min karl har i denna dag varit ett par i 1 vecka + 1 dag haha ooooooooooooo förra gången höll de en månad sen blev ja suuuper sjuk 1 vecka det räknas ju inte ens ännu vi lär väll räkna år sen eller veckor först o sen månader haha jadu ja har ingen aning.

Han min karl alltså han är verkligen en pöjk som kan "party all night" aaaaaaaah sån är inte jag SUCK SUCK..
Bara för detta blev de lite onödiga disskutioner men även det löste sig o sen ÄNTLIGEN gick vi hem ja va ju helt dö ja hehe stackars lilla nathalie.

Ja frös som fan o va sjukt trött när vi kom hem så ja har sovi med kläderna på tsss ;D

O Tiias han sover ännu men snart ska ja hoppa på han ;)..
Undrar om ja ska fixa fattiga riddare te han som han tjata så¨mkt om igår?
Nä de får bli imån ;D
Han ska ialfl göra pankaker med grädde o jordgubbar te mejj idag om han orkar dvs de blev kanske lite mkt igår?

O föööresten ja är hes som en KRÅKA idag bläääääääää.



Min plutt TJUUUUUUUUUUVRÖKER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0