Mera TJat blev det <3

Har nyss pratat med Mattias i typ 90 minuter ooo ja blev tårögd flera gånger helt sjukt men sant..
Dessa dagar dessa samtal har fått mig att förstå att han verkligen är den "rätte" inte för rosing men för mig.
Hoppas ja är den rätte för honom med, så ja kan se när han blir gammal o grå muhuhuah.
Vi håller på o planerar sommaren tillsammans =)..
Den 12 Juni åker ja ner till honom ^^,<3 och nån gång i juli kommer han hit :) han får komma när han vill o stanna så länge han vill men helst så att han kan stanna till augusti så han får följa med te mammi i sthlm o hälsa på så kan vi mysa tillsammans o kika på solnedgångarna vilket är så himla romantiskt ^^,

puss o go natt även om ja inte ska sova ännu fören ja smsat tiiias de blir väll om nån timma Men ni får sussa sött

NaTakoZ

Kommentarer
Postat av: tiias

Hehe kunde du inte tatt nån snyggare tjej än Rosing? henne vill jag inte änns ta på me pincett^^ Jag kan verkligen inte beskriva mina känslor för dig hjärtat å jag känner och har gjort det sen första stund att du e rätta för mig. Klart jag ska åka med till sthlm..:D vill ju vara där du e honey. Jag längtar så mycket efter dig nu..vill ha dig i min famn, vill somna å vakna upp bredvid dig. jag vill ligga å känna dina andetag och din värme från din kropp. puss min underbaraste flick/Vän^^

2009-06-04 @ 02:36:04
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0