Mattias <3



Dig kan jag dö för, det har jag kunnat från den dagen vi först träffades.
Du med din söta rosa mössa bara för att jag skulle kunna veta vem du va =).
Jag blev sjukt förvånad över hur lång du var, men det var positiv förvåning ;).
Jag trodde att allt skulle kännas så stelt och att vi inte skulle ha något att säga.
Men allt flöt på, vi satt på bussen hem till dig o du pekade o berättade om vad som vad var osv.
Allt du sa var så intressant på nå sätt jag kännde mig så avslappnad och trygg med dig :D.
Sen den där helgen/veckan som följde så var allt så fantastiskt du var så underbar och du lyssnade på allt ja hade att säga du till och med tröstade mig..
Jag var så lycklig och jag var så kär när jag åkte ifrån dig, jag kom på mig själv helt plötsligt
HUR FAN KAN MAN VARA SÅ JÄVLA KÄR i en person man träffat endast en gång?
Jag vet inte men jag kunde och jag kan <3.
Allt blev tyvärr fel när jag vart sjuk och när jag började att tveka..
Men ändå fanns du där för mig hela tiden..
Vi bråkade lite då o då (minns inte att vi gjorde det, men jag vet att vi gjorde det) men vi hittade alltid tillbaka till varandra =).
Så även nu 8a månader senare är du tillbaka i mitt liv och jag kan inte vara lyckligare jag slutade aldrig att älska dig jag slutade aldrig att tänka på dig även om jag försökte ett tag.
Jag trodde verkligen jag glömt dig (kännslorna till dig) men nej verkligen inte tvärtom..
Du kom in i mitt huvud åter igen jag blev helt galen typ :P..
Kännslorna bara vällde över mig när jag förstod att jag inte kommit över dig, jag var svartsjuk när jag läste din blogg helt plötsligt.
Vilket jag inte var från början (jag slutade aldrig att läsa din blogg).

Hur som helst =)

Jag älskar dig MATTIAS <3
Du är det bästa i mitt liv o dig vill jag aldrig förlora..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör mig verkligen mål lös älskling..e det finaste någon skrivit till mig..Jag känner mig så älskad och uppskattad som aldrig förr..Jag kommer aldrig att sluta älska dig..du e mitt liv, min vardag. Jag kommer inte göra fel denna gången.."LOVAR" jag vill leva med dig å ha din närhet från nu å all framtid..puss min finaste älskling!!

2009-06-02 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0