Lördaaag.

Sitter hemma i trollhättan hoss älsk :) <3

Gårdagen var jobbigare än vad ja kunnat tro för att de var en massa komlicerat med tåg osv men det gick:)

O älsk kom på stationen med sin rosa mössa på huvudet som han lovat mig ^^,..
Sen stack vi o köpte den berömda o min älsklings pizza som bara finns här namnam..
Han fick sluta röka igår med haha ja tog med en döskalle som han skulle fimpa sin sista cigg i (en symbol sak) så nu får han spara den.
Ja vill ju inte pussas med en skortsten;D
Sen började vi kolla på the unborn men ja vart sjukt rädd o sen så va ja så trött så vi stängde av filmen o gick o la oss..
Skit läskigt för min hand började "brinna" åtminstonet känndes det som det hehe :P..

I morse vakna ja tidigt mnen älsk han sov han.
Sen hoppa ja in i duschen o fixade mig o sen stack vi till ica o ja köpte shampo balsam o en tandborste å svart hårfärg till äls ;)..
Tyvärr regnade det när vi gick hem till han men men..
När vi kom innanför dörren så skyndade ja blanda färgen o kladda in den i älsk hår hahahahahah ;D
nu är hans öron hans nacke o hans panna blåå ;)
men håret blev ialfl skit snyggt ;D
Han passar så bra i svart min älsk <3..
Sen fixade ja håret o noppade hans ögonbryn o sminkade honom haha ;)

Annars har vi bara myst o kikat på tv idag..
Ne nu ska ja tvinga honom massera mig =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0