Längtan.

Jag längtar så himla mkt ingen kan förstöra hur mkt ni än försöker ja kommer aldrig att lämna min Tiias för allt i världen.
Så ni kan sluta tro att ni kan förstöra ni gör bara bort er själva o ja pekar på speciellt en person, som jag hoppas växer upp och skaffar sig ett liv snart, ju förr desto bätte..

Men det är väll så här Kärlek ska vara?
Svårt och komplicerat alltså...

Vi har glidit i sär ett antal gånger nu men aldrig igen nu sitter vi ihop med karlssons klister o även om du skulle försöka så skulle jag aldrig någonsin lämna dig min Mr T <3

Guuud vad jag känner mig tjatig men de är bara för att jag ger utlopp för mina kännslor som ja så länge stängt inne pga många olika annledningar..

Mattias är den finaste, vackraste, underbaraste, snällaste, bästa personen ja någonsin mött.
Ja kan inte förstå vad jag gjort för att förtjäna honom <3<3<33<3

Jag älskar dig för 19i84448904u9823 gånngen :D

Kommentarer
Postat av: tiias

Hehe du e bara för gullig vet du det^^ du kan inget annat å göra mig glad å lycklig..haha Karlssons klister..;) jag vet hur man kan få bort det men det vägrar jag tala om ifall du skulle ångra dig..haha Älskar dig så mycket..å du tjatar inte ut mig iaf me dina söta inlägg..tvärttom..puss från din eviga kärlek<3

2009-06-03 @ 20:44:06
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0