Gårdagen.

Hehe just nu känns det lite knäppt eftersom ja bara skriver om gårdagen, men så kan det vara ;D.
Idag så vaknade vi vid 16 så vi har inte hunni göra mkt alls bara solat lite på balkongen o nu är älsk i affären o shoppar loss.
Vi ska inte göra nå spec idag , TYVÄRR är det 100 grader ute ÄNTLIGEN MEN då så klart sover vi bort hela dagen suurt känns det, men så kan de vara när man somnar runt 6 på morgonen.

Gårdagen var i alla fall härlig, visst även då så sov vio länge men vi tog oss i kragen o gick återigen vår rundtur ner till slussarna.



Min vackra min fina mitt älskade hjärta :)
Detta är hans signatur posé i trappan haha :D



Åååh det är så hääärligt att vara  nykär IGEN haha.
Kan inte förstå det men ja är verkligen nykär i en person jag älskat så himla länge.
Den här vägen de här dagarna har varit så underbara.




Åååh jag o mina fingrar =/ den sista bilden blev mysigast men den aa förstörde ju jag som ni ser.





Jag hittade även denna dag mina posé stenar :D



Älskling han lekte skortsten som vanligt "SUCK" snälla snälla sluta :(..



Igår fanns det inge sniglar ute så istället blev det lite flower power..



Vattenfall<3
det ser nästan ut som glas tycker jag.



Puss älskling haha gud vad smal o sleten ja ser ut o BLEK.
Men men..
Jag är tjockare än ja någonsin varit 55,4 :O aldrig vägt så här mkt haha.
Men dagen var underbar som alltid med älskling.






Tack för en underbar dag!



Vi gick en annan väg idag för att vi orkade inte gå kärleksstigen igen + att vi hade tvätt tid och vi lärade handla maaaaat.



Älskling bjöd mig på mjukglass med tuttifrutti strössel :D
det smakade barndom haha ;D

Men vi tänkte på att varför har de bara strössel runt om o inte i mitten o i botten?
Strössle äter man ju upp med en gång o själva mjukglassen är inte så himla jävla god.
Den blir mest jobbig att äta.

Men den satt fint ;D

Tack älskling! <3

Nu är T hemma igen o håller på o lagar mitt halsband som ja råka göra sönder igår när vi kikade på en shopaholics bekännelse sjuukt bra film btw.

Men the lakehouse var sjukt mkt bättre aldrig sätt en så romantisk film förrut!

Nu ska ja pussa på tiias
ha de så bra ute i solen PUSS





Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Härliga bilder =)

2009-06-23 @ 21:09:42
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: tiias

Det var en härlig dag tillsammans med dig. Du ska veta att jag älskar dig över allt annat och jag njuter av varje sekund tillsammans med dig. Puss från din Mattias <3

2009-06-23 @ 21:52:53
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/
Postat av: Make Up Store tips

naw söta bilder :D

2009-06-23 @ 22:31:12
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

coola bilder.!

2009-06-23 @ 22:59:53
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Therese

Jättefina bilder!

Och sjukt snygg hårfärg du har!

2009-06-24 @ 07:57:50
URL: http://hellomotoo.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikade runt och hamnade här :-) Om du vill ta del av min växande blogg och följa med i mitt liv som sambo, min chihuahua Tindra och shopping kika in! Bjuder dessutom på en hel del bilder från min underbara systemkamera, på andra och såväl mig själv ;-) Enjoy!

2009-06-24 @ 14:29:59
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0