Förlåt...

Förlåt, men jag kan inte, jag vet att du är besviken på mig nu men jag kan inte....
Jag älskar Mattias för mycket, hoppas du kan förstå mig...

Just nu sitter ja o ritar av en bild på mig o tiias <3

Och det regnar in en massa oppanför fläkten i köket :P lyckat haha det regnar alltid in när det regnar helt sjukt men lika hoss grannarna men de tkr ja är konstigt eftersom husen är nybyggda hela bunten ju oO....

Undrar om våra snickare fuska?!

Oo oO

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!

HjalleBallePäronSkalle sitter brevid mig o slickar sig själv fan va snuskig han är ja skulle banne mig aldrig slicka på mina fötter eller i min rumpa EoooUUUUUUUUUUUUUUUUUUwww

Älskar dig Tiias

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0