='(

Det är säkert ingenting han sover säkert bara men ändå är ja så rädd o så orolig..
wake up hun <3 ='(..
Ja älskar dig oerhört mkt min kärlek till dig kan inte beskrivas i ord o just nu har ja en känsla av förlust, att ja kommer att förlora dig...
Jag vill inte att de ska vara så här, ja vill inte vara orolig hela tiden, men de går inte att vara nå annat när vissa personer vägrar lämna oss ifred....
Mattias ja vill ta med dig till en öde ö som är avskärmad från alla andra världar o som är avskärmad ifrån verkligheten..
Jag är rädd, ja är orolig, jag är ledsen..
Ja vill aldrig förlora dig..
Inte igen..


Kommentarer
Postat av: tiias

Du förlorar mig aldrig..SLUTA OROA DIG!!!! Jag finns här å bara för dig. Jag älskar dig av djupet av mitt hjärta du måste börja lita på va jag sägar..för jag lämnar dig inte. du är min gåva från ovan å me dig mår jag bra och jag e lycklig tillsammans med dig..förstå det nathalie..Älskar och saknar dig. puss min dinaste ängel <3

2009-06-07 @ 12:42:17
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0