Det går frammåt.

INTE KLAR


(För en gångs skull är bilden snyggare i verkligheten)

Mitt tecknande går frammåt faktiskt =) kanske jag för en gångs skull kommer lyckas göra klart en teckning utan att sluta innan jag börjat haha :PP det som är kvar är halsbandet som mattias har på bilden o sen är det 20 tuuusen olika skuggor :P haha låångt kvar om det ska bli bra men man kan ju hoppas?..

Jag lär mig ialfl alla detaljer han har i sitt vackra ansikte :)..
Han ler med hela själen när han ler och hela ansiktet lyser upp min vackra prins <3..
Aldrig har jag sett någon le som honom, han strålar ända in i mitt hjärta när han ler =).

Men han är en ask-kopp och det lär han sluta med ;) sluta röka nu då älskling eller vill du ha mig rödögd ;D

Fast egentligen när ja va hos honom så rökte han ju inne fast under fläkten, jag var frisk hela tiden ja va med honom inte ens lite rosa ögon eller nått allt var perfekt :D


Kommentarer
Postat av: tiias

Erik om Sanningens ord...:

Du verkar verkligen desperat som inte har träffat en tjej på 8 månader och sen säger du att du älskar henne? :S



Glöm henne och ta någon som är närmare men du kanske inte ens kan få någon annan och bara har tagit första bästa...



Ska man ha något distansförhållande så måste man träffas minst en gång i veckan haha

2009-06-04 @ 18:57:40
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0