Äntligen hemma.

Idag var vi på upptäksfärd :D
Typ ialfl vi skulle ut o hämta pengar o det är en bra bit att gå kan ja lova, men det var skönt :)
På en cykelväg låg det en nyckel, nån som tappat?





Hoppas vi vaknar tidigt imorgon så att vi kan ta vårat första dopp :)
kände verkligen för att göra det idag men det är ju typ 100 mil till närmsta badstrand tydligen =/.

I alla fall tillbaka till "bank-färden".
Vi övertrasserade våra konton ialfl ja så nu är ja skuld belagd haha ;D..
Sen sprang vi in på ica o köpte dricka o godis, ja kom så klart på att ja inte drucki.




Skogen på hemvägen :).






Paus utanför ett gammalt sjukhus som nu för tin är en skoola :)




sola



Draagkamp någon som vill vara med?
Det såg så kul ut när de hjälptes åt att dra den torkade masken över cykelvägen :P



Jag har en dröm att någon gång under mitt liv äga ett sånt här träd, de är så himla mysiga o romantiska :)






Min ego sötnooos förlåt om jag klagar på dig som "anonym" skrev i en  komentar, jag älskar dig hjärtat o hoppas du förstår det <3.



<3



Nu säger ja godnatt/godmorgon.

Puss


Kommentarer
Postat av: sannie

söta ni är :)

2009-06-25 @ 14:13:14
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Leia

Fina bilder och fin bild i headern.

2009-06-26 @ 08:54:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0