X

Varför har mina ex blivi så himla snälla den senaste tiden emot mig? :O
Visst jag gråter verkligen inte över det, bara skönt egentligen ja blir glad o det känns som att en sten har släppt från mitt hjärta spec med P :O han om någon :S han är snäll helt plötsligt o det är jävligt skönt för då slipper man all skit!
Har detta nått med denna årstid att göra typ alla blir kännslomässigt instabila o vill be om ursäkt osv?
Ja blir gla ialfl de bevisar bara att folk har mognat på sig =)
TACK!

Nu har jag äntligen städat mitt stöööökiga rum ^^ fast det är fortfarande stöckigt men de är fan skit samma huvudsaken man kan gå på golvet!
Är så jävla trött idag så ja orkar inte bry mig hur mkt som helst om hur det ser ut härinne.

Snart kommer en vän hit o vi ska kika på en film bara :)

Sen ska jag göra en voododocka o sticka nålar i den ska heta mattias johansson haha ;D
Snart sticks det älskling muhuhuhu

PyssPyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0