Uppe med tuppen ;) 3 månder minus 6 dagar då är ja 20 år =S

Njae inte riktigt men nästan :P just nu lyssnar ja på I have everything but the girl I want med darin muhuhu ;) den är så himla fin ju (låten alltså). Det blev sent igår o ja vela verkligen inte somna =/ älsk  va ialfl söt ja ringde upp han på mobilen så hade vi mobilerna igång ända tills ja somna haha ;) Ibland är ja himla fjantiig xD.

Idag är de städning o tvätt som gäller för min lilla del usch säger ja bara. Igår kom ja underfund med att ja är ju banne mig 20 år snart usch så gammal ja känner mig inte ens 3 månader kvar suck.. Ja hade tänkt att hitta på nå kul men njae fyller ju fan på en tisdag hehe ehm.. + att jag inte dricker alls haha ja får springa in på systemet o köpa alkoholfritt bara för att liksom ;) haha. Guu va rolig man är då.

En sak lär ja ialfl göra, fixa ett nytt legg ser ut som ett mongo på mitt, för att håret var så himla vitt att det såg ut som att ja inte har nå hår alls ju :S. Snökvinnan nathalie thatś me =D.

Imån åker ja btw till Min Tiias =) aew ska bli himla kul o skööönt att komma från den lilla skvallerstaden sandviken  där folk absolut inte har mer för sig än att lägga sig i andras liv. skriver sen.

puss

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Tjejen!



Kul att du hitta min blogg och hoppas du kommer fortsätta med det. Vill tacka så hemskt mkt för din fina kommentar verkligen den värmde ska du veta verkligen! Just nu är jag inte stark tycker inte jag men dagen detta är över kanske jag ser mig som stark! Just nu är det bara så jobbigt men jag måste klara detta!



fin blogg , bor i sandviken ser jag =)



Kram Emma

2009-07-26 @ 13:23:23
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0