Trööttt!!!

Åååh förjävligt trött idag alltså men ja ser fram emot att träffa harris today =) det var ju ett antal månader sen sista gången
Men jag ser inte fram emot städning oo nu fick jag en kick av nån annledning :P.
Har fått 70 sms som jag inte orkat läsa eller svara på ännu men jag gör det sen don't worry =).

Idag vaknade jag av mammi som kom med siss så ja lära ju upp o hejja eftersom mamma åker te sthlm idag, trött som jag var lär väll sett ut som en zoombie.
Inte så himla konstigt egentligen med tanke på att jag somna sent/tidigt i morse java man nu säger :P, klockan o3 bestämde jag mig promt för att duscha ska snart in i duschen igen så att ja kan fixa mig o sånt shiit letar efter en låt till detta inlägg så att det inte blir så himla tomt :P

haha oj ja skulle ju ha väckt tiias idag men de glömde jag haha :P men han skrev på Face för typ 30 min sen så anntingen har han vari vaken hela natten eller så har han faktiskt vaknat tidigt själv ;)

Our soong

skriver ett inlägg lite senare o lägger upp en ny bild då ;)

2 låtar blev det.





Den här sista lyssnar ja alltid på när jag städar haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0