Mattias Erik Johansson <3

- För mig kommer du alltid att vara de rätta, det finns absolut ingen som du.
Min familj tycker om dig o du har till o me träffat min mamma vilket inte många av mina pojkvänner gjort o gjort ett bra intryck.
Jag älskar dig sjukt mkt ja har bara svårt att visa det jagvet =(.
Ledsen att jag inte bevisar hur ja känner vissa gånger.
Men ja funkar inte så, ja har sjukt svårt att visa känslor öppet o ja har sjukt svårt att säga "jag älskar dig".
Men det har med min osäkerhet att göra.
O jag vet att efter detta år när jag äntligen tar studenten kommer allt bli så himla mycket bättre, vi kommer kunna ses när vi vill o vi kommer kunna flytta ihop när ja fått jobb.
Men avståndet gör det så himla svårt att ses =(, vi kan ju knappt ses alls.........
Och det får mig verkligen att fundera om det här är rätt emot någon utav oss?
Ja är en kass flickvän javet inte hur ja ska göra o vad ja får göra osv.
Ja har som sagt alltid haft svårt att ta order o regler ifrån andra när det gäller vilka ja ska umgås med eller hur ja ska klä mig för det tycker jag är upp till var o en.
Jag lyssnade så himla mkt på en person så att ja ändrade allt nu för tiden skulle ja inte ens kunna gå till brevlådan i mjukisbyxor till ex, eller jo om jag vet att ingen kan se mig.
Jag lyssnade på en annan som blev skit sur för att ja va på efterfester osv.
Detta har fått mig att inte vilja ta in nå mer javill inte att alla ska ändra på mig hela tiden, för jag vill verkligen inte förändras eller jo kanske på vissa plan när det gäller att bli en bättre flickvän.
Jagvill att du ska lita på mig det vill ja verklige för javill kunna umgås med vilka ja vill o göra inpulsiva saker utan att du blir orolig eller arg vilket du blir när du inte vet var ja är eller när ja inte berättat innan vart ja ska,..
Jag vet att du har rätt att vara svartsjuk o att du bara bryr dig om mig att du inte vill att något ska hända.
Jag ska försöka bli mer kärleksfull o verkligen försöka öppna mig för det, men ja har så himla svårt att bli kännslomässig när det gäller kärlek.
Tvivla aldrig på att jag älskar dig.
Du är min solstråle o utan dig blir mina dagar o nätter mörka

Din Nathalie


Kommentarer
Postat av: tiias

Jag vet inte va jag ska skriva men jag tyckte det va fint skrivet iaf:) Jag försöker inte styra å ställa vem du ska umgås med å inte å hur du ska klä dig eller inte för det e upp till dig och jag litar på dig det gör jag verkligen. avståndet är ett hinder till att inte ses men om att det e rätt eller fel mot oss vet jag inte. Men om 1år kan vi göra va vi vill och jag hoppas du kan försöka stå ut 1år för jag gör va som helst för att aldrig mista dig. Jag gjorde fel som vart så sur och orolig sisst men jag e inte van me att ha en tjej som är så impulsiv som dig. men det e ju nått jag får förstå. Men visst jag kommer alltid oroa mig men jag ska behärska det på en normal nivå. ända personer jag inte vill att du ska umgås med det e de som vart svin mot dig. Sen vill jag inte att du ska gämföra mig med nån annan hur dom vart mot dig för jag skulle aldrig behandla dig illa på något vis. Jag är glad att jag gjort gott intryck hos din familj:) Jag blegär inte att du ska öppna dig som en bok, bara att jag kan få nån slags kärlek eller respons på min kärlek:) Men snälla ge allt en chans å se hur det blir om 1år. för jag kan stå ut att ses 1gång i månaden eller hur det blir i 1år för då vet vi ju att vi kan göra va vi vill. Men jag vill absolut inte att avståndet mellan oss ska va en orsak till att vi inte kan vara tillsammans. Men jag lovar att jag ska bättra mig för jag oroar mig bara i onödan å det vet jag sj. men jag är bara rädd om dig. så förlåt igen. Men lova iaf att aldrig ge upp älskling..skulle jag aldrig orka:/ Älskar dig mer än någonsin Nathalie. puss

2009-07-13 @ 21:53:23
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0