Sthlm idag =)

Ja nu är ja vaken uppe med tuppen alltså ;D
SJUKLIGT trött men thatś life =)
Håller på o fixar med frulle sen ska ja sminka mig o fixxa frillan o sen packa o sen städa lite osv..

aja whatever skönt o komma från sandviken!

Puss puss

Love you Tiias

O jaa lär bara säga EN sak du som skriver anonymt alltså NICLAS de finns ingen annan än du som visste att ja var med dig utan att min kille visste o vadå gå bakom ryggen de roliga är nog att ingen jag känner vet att jag har blogg så PUCKO!
Sen har absolut ingen annan med det att göra än just mig o tiias ja skiter i folk som lägger sig i mitt liv det bevisar bara att vissa inte har nått liv!
Men whatever vi kmr aldrig mer att höras..

Nu poppa mina mackor upp så ska fixa dem

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0