So So Lonley..



Känner mig yr o illamående tårarna sprutar åt höger o vänster o näe ja gråter inte för de är trötthetstårar!
Är så jäkla helvettes trött att ja döör, men ja kan inte klaga eftersom jag faktiskt kan lägga mig o sooova!

Imån blir det Harris and Me på nya äventyr direkt efter min städning som sker på arbetarbladet Mån Ons o Fre haha de roliga är att ja städar i klänning o kortkorta shorts men de är pga värmen, men mittemot finns de en pub o dem ser ju rakt in de måste banne mig tro att ja är gaaaaalen =P..

Shake my ass for you.

MATTIAS JOHANSSON  KOM HIT !



wish you were here in my arms right now!

Kommentarer
Postat av: tiias

Ja önskar me att jag vore hos dig just nu..:( Saknar dig sjukt mycket å kan inte sluta tänka på dig:( Älskar dig honey pie å ha så skoj imorrn:) puss <3

2009-07-10 @ 01:21:44
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0