Skjuten i ryggen =O

Aew jaa idag mår jag TOPPEN =D så sjukt underbart oväntat ^^.
Igår så gick ja o älskling hela låånga vägen till macken för o köpa en dricka chips o godis te H vi tog med oss fliisan o hon gick hela långa vägen naaaw vilken duktig tjej ja har <3<3..

Sen gick vi hem igen o la oss mys :) eller ja Tiias han kikade på nån film med H före..
O sen så kom han o la sig o vi kunde äntligen sova :)..

I morse vaknade jag utav att en viss liten tös låg o morrade utanför dörren o sen blev hon hisspig o började skrapa o slå på dörren haha så  ja lära öppna o guu va gla hon blev, hon sprang med mig direkt in i sängen o la sig mellan mig o tiias :P haha där låg hon o snarkade ett tag o sen vaknade H o då stack hon ut te honom o så la ja mig o sov o sen gick ja o T upp vid 14 tiden :P

Ja kände mig frisk gla o överlycklig när ja vaknade :) kanske för att mitt hår är så mjukt nu när ja kört med hårinpackning ;D haha..

Jag sminkade mig plattade o satte upp håret o gick ut med en tröött fliis, hon va så trött att ja o hon la oss på verandan o bara låg o glodde på varandra sen mutade ja henne "skynda kissa får du smaka sen" då blev de fart på na :P.

Sen gick vi in o hon fick grädde o ja fixade toast med tomatpuré vitlökspulver ost o skinka på polarbröd namnam <3
gott var det !

Nu sitter tiias o messar o ja sitter här o bara väntar på att åka o jobba typ, tänkte börja vid 6 tiden för då kanske de inte är nån där?
eller?
Ja gillar inte när folk är där o jobbar när ja ska städa för då känns de som att ja stör..

O just ja ni la kanske märke till rubriken?.
Den finns där bara för att jag drömde inatt att en liten unge skjöt mig i ryggen o sen en annan i huvudet.
Iafl det gjorde faktiskt sjukt ont även fast att det var en dröm o ja hade ont när ja vaknade haha :P men  ialfl så var där en kille som inte kunde andas plötsligt o ja slängde mig över honom för att lyssna så att han inte slutade andas ja la honom på marken o gjorde så att luftvägarna var fria han klarade sig jippie haha tänk vad saker man lär sig på idrotten kan vara bra i drömmarnas land ;)

Nä nu har ja inge mer att skriva så pusspusspuss :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack så mycke för hjälpen ang youtube! =)

2009-07-08 @ 19:54:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0