Once in a lifetime..

Igår träffade ja pappa =) kul var det !
Han bjöd mig oo bror på mat på gallerian 9:an ja o pappa åt sushi namnam :) o min tråkiga bror åt pizza med tonfisk.
Efter det så köpte han med sig napoleon bakelser hem till oss så de blev fiika :)
o sen blec det promenad o pasta sallad..

De åska ju igår o ja va fan sepe trött haha somnade typ i bilen påväg hem.
Var hemma vid 9 o då bestämde ja mig typ för o soova men ack så blev de inte ja piggna på mig efter paris hiltons new bff o detta resulterade till en bortsoven dag!
Like allways..
O en Pojkvän som ska vara "off" 'även fast att de är han som klagar på att jag knappt pratar me han :S aja what so ever..

Nu ska ja inom en snar framtid hoppa in i dsuchen o sen medans håret torkar så ska ja dona lite här hemma o sen ska ja sminka mig osv o ta 5 över 5 bussen te sandviken o stääääääääääda..

PussPuss

Kommentarer
Postat av: tiias

Ja men det va igår för det va en dålig dag för mig:/ va inte menat mot dig:( hoppas iaf att du älskar mig:) puss hjärtat. me love you long time:)

2009-07-15 @ 14:21:05
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0