Nathalie Svarar!

Kikade genom mailen på FB idag o ja kmr inte svara där utan ja svarar här ist för jagvet att du läser.

Jag förstår inte på dig och blir lite smått lesen på dig för det, har försökt lära känna dig nu ett tag men du verkar ignorera mig och inte vill ge mig en chans. Var jag så dålig när vi träffades eller varför vill du inte ge mig en chans ? Ja vet att jag inte är som Patrik du känner som sänder dig massa rosor och andra blommor, men hallå jag har inte ens din adress.

kolla på den här
http://www.youtube.com/watch?v=DfZqXLnBYb4

från en besviken Marcus


- Annledningen till allt är dels att ja hade pojkvän när du skrev det där, en annan sak är att du o ja bara träffats en gång o näe det har inte med blommor att göra alls. Ja tyckte det inte det klickade mer än som vänner o efter alla mail o sms ifrån dig så vela ja ta lite avstånd för att inte få dig att tro något.




Låten som skickades med i länk foorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0