Morgon.

Oooo vad jag låg skönt i morse när ja vaknade haha typ för nån timma sen ja är en äkta 7 sovare, om ja bara kunde så skulle ja sova hela darna men de kan man ju inte, spec inte idag eftersom ja ska jobba ikväll. näst sista dag FAN  vad skööööönt.. Känner mig inte ett dugg utvilad dock suck suck suck o så en stoooor SUCK. Men de går väll sen när ja fått i mig lite frulle I belive =).

Ska max äta 2 gånger om dagen för ja vill verkligen krympa en aning visst ja är 1,76 o väger "bara" 52 just nu men javill väga 48 av nån sjuk annledning :O. Jagvet att ja inte är fet men min spegelbild säger nå heelt annat i den ser ja en stor o fet tjej. Men när ja inte kollar i den utan bara helt normalt så ser ja mina pinnsmala handleder de är verkligen bara skinn o ben. O egentligen sjukt osmart att gå ner i vikt för ddå förlorar ja ju mina Boobs :O o de vill ja ju inte ooo jobbigt. Aja får väll se hur de blir då!

Längtar tills nästa vecka då ja förhoppningsvis får älsklingens armar om mig, att få vakna brevid honom ska bli så himla underbart o att somna med hans armar om mig =) har blivi så van med de nu att de är sjukt ovant att ligga här helt ensam i mitt trökiga rum o i min osköna säng önskar ja fick tillbaka MIN MIN MIN säng men nä.. Aja får köpa en ny så svårt är de.

Antar att älsk sover men nej de gör han inte har fått sms om att ja skulle läsa hans blogg :O han drömde att ja var otrogen o hade sex med nån annan :S ja drömde också nån natt att ja el han va de :O va händer med oss?

Ja skulle ialfl aldrig vara otrogen mot dig älskliing fast de vet du nog redan :) LOVE you honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0