Mår inte bra alls..

Det känns som om att alla ljusa tider försvunnit helt att min framtid redan bleknat bort och att det bara ligger mörker framför mig.
Jag vet att jag måste söka läkare typ men ja vill inte ja vågar inte..
Men ja måste för ja mår sämre för var dag som går illamåendet ökar (fast ja spyr inte o nej ja är inte gravvid) o sen tar ögon sjukt med stryk de liksom vägrar lyda mig nu de är som att de inte är mina nå mer o det känns som att något försöker krypa under mitt högra öga.
Inte nog med det ja minns inte ett skit o ja har ständingt ont i huvudet ja orkar inte mer ja vill bara lägga mig ner o dö ja har så ont hela tiden, det kommer som stickning i bröstet som vissa gånger kan sitta kvar ett bra tag innan jag kan andas normalt igen.
O ja har tappat matlusten helt efter en tugga så kan ja inte få ner mer även fast att ja är sjukt hungrig vilket ja är typ hela tin de bara går inte att få ner.
Bra bantningsmetod dock..
O ja är aldrig frisk.
Kan ingen skjuta mig bara.
Det är så himla tråkigt att bara minnas det som hänt inte det som händer just nu..

Aja nu ska ja sluta klaga o i veckan tar ja tummen ur o kikar upp va ja ska göra..

Snart ska ja ringa tiias o sen ska ja sova ='( vågar inte egentligen tänk om man inte vaknar, när ja stänger mina ögon känns det som att ja stänger hela min kropp som att ja typ dööör fast hitills har ja vaknat varenda daah..

Ne nu ska ja blunda lite för nu är allt suddigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0