Kärlek vad är det egentligen?



Är kärlek verkligen nå mer än en massa förvirrande kännslor som fladdrar omkring i hjärnan?
Finns verkligen kärlek eller är det bara något vi tramsat ihop?
I wonder all the time about that. Fast jag vet, jag vet att jag är sjukt kär/förälskad/beroende ja what so ever i Min Tiias =). Men ibland undrar ja inte för min egen del utan för andras. Om kärlek verkligen existerar i en dels världar så mycket som den existerar i min. Att förlora någon man verkligen älskar är nog absolut det svåraste/smärtsammast/jobbigaste man kan gå igenom, man vill bara dö, lägga sig ner sluta ögonen och sluta andas, sjunka ner i ett stort svart hål som man själv grävt o sen vill man inte att någon i hela världen ska hjälpa en upp.

Så skulle det absolut bli för mig om Tiias försvann ur mitt liv och ur min lilla värld. Skulle han dö så skulle jag följa efter så att ja alltid kan vara vid hans sida. Jag vet att många tycker att det är egoistiskt att tänka så o att man inte tänker på anhöriga. Men nog om det nu =).

Kika på det här klippet :D min o tiias familj ;)
Våra två söner Kjell-Göran och Kurt-Krummelur.



Uppdaterar ikväll/natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0