Kan inte sluta..

Kan bara inte sluta gråta tårarna forsar längs med mina kinder o javet inte varför
Ja känner mig sjukt kluven i minst 1000000 delar alla vill åt olika håll.
Och det känns hela tiden som att mattias kommer lämna mig, varför vet ja inte men ja har den känslan bara ja är så himla rädd att den dagen ska komma o att han ska säga - Nathalie tyvärr jag har inga kännslor för dig längre.
Panik.
Ja skulle inte klara ett liv utan honom inte nu inte sen inte någonsin.
Jag älskar honom över allt annat på denna jord..
O javet mattias du säger hela tin att du älskar mig o att du aldrig kommer lämna mig osv..
Men kännslor kan man inte styra över tänk om du får känslor för någon annan eller att du slutar älska mig ( de kanske du redan gjort).
Det känns sjukt fel att säga att du älskar mig för det kan ju ja aldrig veta att du verkligen gör om du gör det.
Men sättet du alltid säger det på o alla saker du gör för att få mig må bättre o för att få mig på bra humör dom får mig bara så knäsvag för dig..
Ja skulle aldrig klara av att förlora dig någonsin....
Men jag är även rädd att du bara är tillsammans med mig för att du inte vill såra mig osv..

Nu ska ja fortsätta vara ledsen.

Bye..

Btw ja ska lösenordsskydda min blogg eller skapa en helt ny vi får se vilket de blir..

Kommentarer
Postat av: tiias

Jag är inte tillsammans med dig för att jag inte vill såra dig. jag är tillsammans med dig för att jag älskar dig över allt annat å jag skulle såra mig sj sjukt mycket att göra slut med en underbar tjej som dig. skulle aldrig klara ett liv utan dig nu för du har verkligen fångat mitt hjärta. å det sårar mig att läsa det du skriver för jag menar verkligen vart ända ord jag skriver och säger till dig å jag ångrar inget jag sakt eller gjort med/till dig. Du är verkligen mitt allt. Du har hela mitt förtroende och du vet vilka jag inte vill att du ska umgås med annars så är det inga problem. Jag kommer aldrig lämna dig oavsätt om du tror det men jag vill inte att du ska tro att jag slutat älska dig eller att jag vill lämna dig för det vill jag verkligen aldrig. Nathalie jag menar verkligen det å jag vill aldrig att du ska tro något sånt att jag skulle vilja lämna dig eller att jag inte älskar dig. vill aldrig såra dig men jag ljuger varken för dig eller om mina känslor för dig. så e det bara. Älskar dig över allt annat puss min underbara flickvän<3 från din Erik Mattias Johansson

2009-07-20 @ 22:51:51
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0