Jag har en fantastisk pojkvän.



Därför är MIN pojkvän perfekt för mig:

- Han får mig glad när jag är ledsen ( åtminstonet försöker han o det är lätt värt en guld stjärna )
- Han finns alltid för mig ( till och med mitt i natten o när han är mitt uppe i en film )
- Han lyssnar alltid på allt jag har att säga ( och det är verkligen inte lätt efter som ja babblar på som en galning typ alltid )
- Han respekterar mig ( han skulle aldrig såra, vara otrogen eller göra mig illa fysiskt som psykiskt )
- Han får mig tänka i andra banor ( typ om jag är orolig hypokondriker som man är )
- Han sätter alltid mig först ( i alla fall känns det så )
- Han säger " Jag Älskar Dig " varenda gång vi lägger på ( undantag om vi bråkar )
- Han är alltid positiv faktist ALLTID och han får mig att skratta åt sjukt knäppa saker
- Han tittar inte på andra tjejer på det sätt han tittar på mig åtminstonet enligt han själv ( fast vem vet ;O )
- Han får mig alltid så trygg han är mitt stöd ALLTID
- Han klarar av mina PMS - utbrott ja kan nästan döda honom men han tar det lungt och väntar tills jag lugnat ner mig
- Han vet att man inte kan prata med mig när jag gör mig iordning om man inte vill få en utskällning haha och han accepterar det
- Han ger mig sjukt mkt kärlek och får mig att förstå att saker faktiskt kan lösa sig hur stora dem än är
- Han är sjukt öppensinnad
- Han tar inte mig förgivet utan han berättar alltid hur han känner, verkligen alltid

Ja listan kan göras låååång, tror faktiskt den inte har nått slut alls om ja ska vara ärlig. Det enda som kan vara jobbigt när jag skriver till dig älskling är att det känns som att ja bara nöter om samma saker hela tiden. Men det här är ju typ enda sättet (alltså genom bloggen) att få ut alla känslor när du är hemma o ja hemma ( 40 mil ifrån varandra ). Jag älskar dig så himla mkt min lilla skrutt..

Pratade med honom nyss haha o ja skrattade så tårarna rann han är sjuk o dum ibland ;) han säger alltid - Du är störd till mig och - Du är fan dum. Hahah ;)

Mattias : - Jag har halsbränna tyck synd om mig.

Haha naaa min söta skruttunge ja tkr inte synd om dig för vi båda vet redan orsaken ( att du är gravid ;) ). Även det med gravid o barn o sånt är en sak min älskling verkligen förstår o accepterar att ja kanske faktiskt är steril han kommer inte lämna mig för det utan istället ska vi skaffa hundar mååånga ;) typ 10 å de är bara han som ska ta hand om dem ja ska bara bli poppis genom att ge dem mat o godis mohahah. Men de är ju bara för att tiias inte kmr få nå jobb MOAHAHHA nä ja skojja älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0