i'll stand by you...


Ligger i sängen o väntar på sms ifrån Mr T <3 M ja kalla han va ni vill ;) de gör ialfl jag för då ska ja minnsan ringa honom återigen ;).
Ialfl idag ringde pappa o samtalet lät typ så här:

Han : - Hej
Jag : - Hej
Tyyystnad
Han : - Berättar något plus att min ena bror fyllde 13 i månags.
Jag : - mm
Tyyyystnad


=( ja har typ aldrig något att säga ju inte till honom träffar honom knappt.
Så himla trist ja önskar jag kände min pappa o att ja kände mina syskon o att de kände mig.
Men vi känner inte varandra o så är det, himla trist o de är en sak jag ofta blir ledsen o stressad över att inte kunna träffa dem när ja vill osv.
När jag tänker på dem mår ja dåligt känner mig som en världelös dotter o en världelös syster, fan ja fanns inte där när pappa o hans tjej skillde sig ja fanns inte där för mina syskon o javet att de mådde dåligt.
Det har gått ett år nu sedan de skilde sig kanske längre javet inte ja minns inte.
Allt har blivit upponer ja har inte träffat mina syskon på månader inte pappa heller för den delen.
Han har såldt huset som gått genom generationer, huset med den vackra utsikten den fina tomten o stranden som vi hade på gården..
Den platsen kommer ja aldrig mer att se igen SUCK SUCK SUCK..
De var väll i april ja var där sist om ja inte minns helt fel o de flyttade den 1 juni.
Nu vet ja inte var de bor =(
Någonstans i Gävle minns inte gatunamnet o ja har ingens nummer inte ens pappas.
Men på måndag eller tisdag ska vi ses.
..Kanske..
I måndags missade ja min brors 13 - årsdag ja visste inte ens att han fyllt år =S.
Världelöst var ordet..
Sånna där saker får mig bara att vilja gräva ner mig själv djupt någonstans, när ja inte kan finnas där för andra när de behöver mig, när de behöver tröst eller bara en syster som finns där.

På ett sett önskar ja att mamma o pappa aldrig hade skilt sig för då hade ja känt honom men på ett annat sätt är ja himla glad för annars hade ja ju inte haft mina underbara syskon som jag älskar så himla mycket.

En sak jag aldrig kommer att glömma när min syster som nu är 10 år var 5 år:

Vi satt i hennes rum o lekte med dockor helt plötsligt tar hon min docka ifrån mig och tar min hand ser mig i ögonen och säger:

- Jag Älskar dig Nathalie...


Sen ger hon mig dockan och vänder sig om och fortsätter leka med sin docka..
Ja satt blickstilla ja blev helt paff min 5 åriga syster sa precis att hon älskar mig.
Den dagen var den finaste dagen jag någonsin upplevt.

Syskonkärlek <3

..Hon kommer alltid att vara min ögonsten..

..Mattias..

- Du är nog den allra bästa pojkvännen man kan ha, ja har gjort dumma saker emot dig, men du har alltid förlåtit mig. Du har aldrig dömt mig utan du låter mig vara den jag är, den töntiga nathalie som aldrig kan vara seriös eller allvarlig. Med dig kan jag verkligen vara mig själv mitt nakna jag alltså då menar jag såklart osminkad o utan att jag behöverlåssas vara någon jag inte är eller säga saker jag egentligen inte menar osv. Du får mig glad för du är så himla underbar. Visst jag har tvivlat många gånger på vårt förhållande o ja gör det även nu ibland, men det har inget med att du gjort nå eller hur man ska förklara. Utan det har helt enkelt med min osäkerhet att göra. O jag vill verkligen inte att du ska känna dig som det tredje hjulet som du tydligen gör ibland, du ska såklart känna dig som nr 1. Men för mig är det svårt att placera en kille så högt, för att jag har verkligen aldrig haft ett seriöst o NORMALT förhållande förrut, så för mig är det svårt att sätta dig före andra. Jag har sjukt svårt att rätta mig efter hur en pojkvän vill att jag ska vara, för en tid gjorde jag det o de blev bara katastroff ja levde i en värld full av förvirring för ja visste absolut inte vem ja va o ja trodde att ja lära göra dittan o dattan för att passa in osv. Det jag har lärt mig idag är att man alltid ska vara sig själv men som en kameleont för ibland kan man inte säga precis exakt vad man tycker ibland måste man rätta sig efter andra för att passa in. Det klarar jag till viss del av men inte i själva förhållande grejjen, ja är van att killar ser mig med andra ögon än vad du gör. Du är omtänksam ialfl ibland ;) osv. Men aa missuppfatta inget nu!!

P,S I Love You

Oj ja har fått ett sms från han så nu ska ja ringa.

Puss!

Kommentarer
Postat av: tiias

Jag vill ha ett seriöst förhållande me dig och jag begär inte att du ska sätta mig som nummer 1 för det är familjen sen den du e tillsammans med. för om du litar på mig så hoppas jag att du kan prioritera mig framför andra lite mer för jag umgås inte eller snackar me någon före dig för du betyder allt för mig och du e det viktigaste som finns för mig och jag skulle aldrig göra nått som kan såra dig för det skulle va det värsta jag kunde göra. Om du vill ha ett seriöst förhållande så e det nu du ska ta chansen för jag är så seriös jag bara kan bli och jag älskar dig över allt annat å skulle du göra slut eller det tar slut av någon anledning så skulle det vara synd för jag e helt 100 på att ditt å mitt förhållande är nått att verkligen satsa allt på. Jag vekar sur å irriterad många gånger när du ska umgås me vissa men det e inte för att jag inte litar på dig för jag litar på dig mer än någon annan jag är bara rädd att nått ska hända dig å det är nått jag aldrig vill att du ska må dåligt eller vara ledsen över nått..sen att vi bor 40mil emellan är inget jag ser som ett hinder eller nått dåligt, ända naktdelen är att skulle nått hända dig kan jag inget göra:( det är ända nakdelen. Men Jag vill att du ska sluta tvivla och vill du verkligen verkligen va tillsammans med mig så ge allt en chans å försök placera mig iaf som nr2 för jag skulle aldrig vilja göra dig illa eller såra dig på något sätt. Vi kanske är olika men jag ser det som nått bra. Jag berättar verkligen allt för dig å jag vill att du ska göra det för mig med för är vi ärliga å berättar saker å ting så kommer allt bli bättre det lovar jag dig, jag vill inte veta allt för att jag e nyfiken jag vill veta för att jag tycker det e kul å veta va du gör på dagarna å vilka du umgås med. Jag vet att jag kanske begär mycket nu men ska det funka mellan oss så måste vi lita på varandra och vara ärliga. Men du anar inte hur mycket jag älskar å respekterar dig och skulle jag förlora dig vet jag inte va jag skulle ta mig till. Jag vill oxå att du aldrig ska gämföra mig med nått tidigare förhållande hur du/det har vart då för det e absolut inte desamma..du måste börja lita på dig sj å våga satsa på ett seriöst å lågnt förhållande för det e vad jag hoppas på ett lååångt förhållande. Gör det som du tycker e rätt å va som känns rätt när du har förhållande och oroa dig inte för va jag tycker för jag litar som sakt på dig å jag vet att du gör bästa valen. Men försök iaf älskling att ge mig lite mer av dina känslor, stäng mig inte ute för jag vill dig bara väl å jag finns alltid här för dig va som än händer. Jag kommer aldrig lämna dig för du är allt jag vill ha i mitt liv. Jag tvivlar inte en sekund på dig eller oss. Älskar dig nu och för alltid. Puss från din Mattias Johansson<3

2009-07-13 @ 04:51:18
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0