Ibland suger verkligen allt........

Varför får ja aldrig må bra o känna mig frisk? vad är de för sepe fel på mig egentligen?
Mina ögon gör ont som vanligt o ja slutar aldrig vara yr =(..

Dagen blev inte som planerat heller..
Började ju med att mattias åkte hem o sen skulle ja träffa micke men vi skulle ju va ute o det öste ju ner så blev inge med det, så vi får ta det en annan da helt enkelt, sen skulle ja ju träffa harris men ja kände för att vara ensam idag så ja åkte med te storvik o mammi o åt mat..

Nu vill ja bara ligga o skrika ja har PMS så det skriker om det har fan haft det i 2 veckor nu så har ja en bebis i magen ;) haha nej ja skojja bara ja kan inte ens bli gravid.

Nu ska ja fortsätta deppa över att ja e ensam, men ändå ja har så kasst minne att ja inte ens märkt att ja vari med tiias en månad :O men de kmr väll saknaden alltså ja grät igår när han höll om mig, för ja fick sån panik över att nu ska ja va ensam :O de vill ja ju inte ='( snyyyyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0