Ibland måste man våga för att vinna!



Ja dom orden är sjukt bra mitt nya måtto eller ja nya o nya har ju typ aldrig haft nått förr men ändå =)!
Ligger i min säng med sprängande huvudvärk fan va smart o ligga med datan då va?! ;D
Ialfl nu har ja ju städat o lite smått o gott, sett filmen "over her dead body" O den rekomenderar ja starkt sjuukt ROLIG fiilm =) ja som inte brukar gilla komedier men denna var riktigt bra för den var inte så där töntigt patetisk utan bara sjukt bra helt enkelt!

Jag vågar äntligen släppa allt o falla för min Mattias återigen denna gång faller ja djupt för honom, även fast att han säger en sak o menar en annan så älskar jag honom!
Han accepterar mig för den jag är o vad jag vill göra med mitt liv..
Hoppas innerligt att han alltid kommer vara en del utav min vardag i dag har vi varit tillsammans i 1 månad o 4a dagar men kännt varandra sen i slutet utav oktober 2008 <3

Mars då gifter vi oss<3
Inte nästa år men nått år haha förhoppningsvis för det kommer alltid att vara vårt datum o vårt samanträffande =)
Ja kommer alltid älska dig I make me "Hel igen"

Du ja o vår framtida "bebis" (hund alltså ;)

Nu sitter du troligen o spelar wow nörd som du är min lilla heta Tönt <3

puss

Kommentarer
Postat av: tiias

aaw sötnos:) Jag vet verkligen inte va jag ska skriva mer än att jag blir så otroligt glad av att läsa det du skriver:) Jag ser iaf en ljus framtid tillsammans med dig me både skratt och tårar *glädje tårar;)* hehe. Älskar dig så djupt å det gör så ont att vara utan dig:( Puss min skatt(K) från din tiias

2009-07-16 @ 02:33:49
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0