Herregud

Anonym om Emma(lr niclas)!:
du får fan skylla dig själv att saker kommer fram tjejen ;) tänk på va du gör blåsta jävel
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 85.224.52.67

Herregud LILLA emma som inget liv har.
Ja umgås med vilka jag vill utan att du ska behöva bry dig jag känner dig inte o ja är sjukt glad över det hur patetisk kan man bli?
Är du avundsjuk eller ja UPPENBARLIGEN så är du det.
Jag förstår att du måste ha psykiska problem och att du blivit beroende utav mig eftersom du inte kan sluta läsa min blogg

Aja en del har inget Liv I guess..
Stackars dem som umgås med henne!
Nu ska ja gå o dö mår inge bra alls idag känner mig sjukt deprimerad..
Ja är en kass flickvän en världelös vän o en hemsk dotter.
SNÄLLA kan ingen komma o skjuta mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0