Here on earth



En utav de finaste låtarna som finns tycker ja ialfl.

Ligger i sängen o väntar på mat haha :) Bror min ska laga tacoos :D GOTTTTTT!
Skönt med syskon som kan laga mat ^^,

Idag vaknade jag typ först när Elv + H åkte iväg klockan 7 de är borta till på fredag el lör.
Ja o bror kanske sticker till mamma på Torsdag men då måste nån annan vara här o passa HjalleBallePäronskalle <3<3
Min underbara katt =)

Sen låg jag kvar till 14 i sängen typiskt mig, men skit samma inget händer ialfl så då får man vara lat!
Sen gick ja upp o bror kikade på pingpong kingen o den va hel knäpp.
Ialfl efter det så klicka ja runt bland alla kanaler o fastna för en som ja trodde var en skit film som hållt på i 35 min typ men de var ju filmen HERE ON EARTH den kan man inte kolla på o inte gråta.
Jag gråter varenda gång ja ser den =,( soorgliga film...
Om en cancersjuk tjej o ja ni fattar väll vad som händer.
Klyschig film egentligen men så otroligt bra o FIIIN!<3
Hon har en pojkvän som är helt underbar men hon faller för en annan
...Taget...

Trailer



Efter den såg ja filmen Bill den dög :)

Kommentarer
Postat av: tiias

Va verkligen en skit fin låt:) Hoppas verkligen du du känner at du kan öppna dig för mig:) För jag älskar dig och kommer alltid finnas här för dig oavsätt vad. Jag lämnar dig aldrig Nathalie. älskar dig nu och all framtid. puss sötnos<3

2009-07-12 @ 18:57:50
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0