Hejdå Sandviken!!



Imån drar ja till tröllhättan you know.. Itś hard to belive men ja gör de ialfl ;) Men ja hoppas o ber att min jäkla mobil håller :O den har inte krånglat på typ 2 dar eller så men den brukar alltid börja när ja är stressad eller verkligen behöver den SUCK SUCK SUCK. Men den har trotts allt varit med om mycket ja råkade ju putta i hela mobilen i en kanna full med vatten efter de har den inte vari sig lik men den håller tack gud typ :P hahah eller nå sånt ja ska tvätta o blabla sen ska ja platta håret o sånt skit o så klart packa men de sker väll imån de... Allt är ju blött just nu jaja.. går upp klockan 8a så ja hinner :) ialfl om ja plattar håret idag haha ;) när det har torkat riktigt.



Min dumma mobil som ja älskar ;).. Ska köpa en ny så fort ja kan men ja vill ha en I phone eller den nyaste modellen utav min. OO nu kom ja på att ja måste leta efter mina örhängen, mina ringar är ialfl helt borta =( både min älsklings ring silver med diamanter o en förlovningsring oops undrar om ja råkat damsuga upp dem =( hoppas ja hittar dem för förlovningsringen har ja fått av mamma o den har hon haft på sig i över 13 år så den är betydelsefull för mig men suck ja får inse fakta den kmr aldrig igen..



Jag har alltid haft långa naglar men ändå funderat på nagelförlägningar tills nu :P mohuhuhu de går inte av på samma sätt som förr längre utan de har blitt starka såå nu behöver ja inge fejk :D:D:D



Föresten GRATTIS till mig har gått ner 1 - 1,5 kilo :D nu väger jag 50 muhuhu =) ska börja spara ut mina ögonbryn o bli mig igen :P..



Farväl bloggen eller ja jag skriver imån muhuh =) men farväl sandviken på många veckor får vi hoppas ;D.

Love yo tiias

Kommentarer
Postat av: tiias

me love you long time..see you today:)

2009-07-27 @ 00:41:53
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0