='/

Nu vet jag varför man inte ska umgås med ex!
De vill bara förstöra..
I fredags,lördags så umgicks ja med ett ex dum som jag var sa ja inte det till mattias utan sa att ja va med gamla klasskompisar.
Ja har skit svårt att ljuga men ja gjorde det för att ja inte orkade ta det med mattias just då aa jagvet det var riktigt dumt gjort ja skulle sagt det med en gång, men ja vela inte ta en disskution just då utan vella vänta te ja va mee han..

O idag fick mattias en kommentar : vet du att din flickvän var med nicklas arnesson i hegen.
O jag vet att det var du NICLAS som skrev det bara för att du inte fick sova hos mig, tyvärr för dig så gick det inte som du planerat..

Men ja skäms över att ja ens umgicks med honom o de kmr garanterat ALDRIG NÅGONSIN HÄNDA IGEN oavsätt vad som händer!!

Idag har ja städat o varit med micka så skönt för då hade ja verkligen någon att tala ut med så tack micke!

Jag älskar dig mattias o kommer aldrig att släppa taget om dig för du äger mitt hjärta, javet att du är besviken o det har du all rätt att vara..
Men ja ÄLSKAR DIG =(...

Längtar tills vi ses igen.

Puss / din

nu ska ja fortsätta kika på scarred o sen packa o tvätta ännu mera o sen prata me tiias o sen sova!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske tror de va nicklas som skrev det där till din kille, men icke sa nicke det var det inte! Ja tänker inte säga vem ja är, men ja fick höra de av en kompis som träffade på er när ni va med varandra, och då kom ja på att du har ju kille och de är jävligt dålig stil att gå bakom någons rygg sådär, så tänk dig för!

2009-07-16 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0