Bonna Jobb ;)

Haha är helt fast vid de där jäkla FarmVille spele på FaceB men sjukt trökigt att man lär vänta ungefär hundra år på allt (tex jordgubbarna tar 4a timmar innan man får nå penagar för dem o sen finns de saker som tar dagar =S ) haha aja what so ever.

Ligger i sängen o "my boss el hon ja vickar för" ringde nyss o frågade vilken da som va min sista hehe hmmm hur ska ja kunna veta de? Trodde de va idag ja men de äre ! hon börjar på tis igen kom vi fram till.

Snart ska ja upp o slita upp blekmedlet o klaadda fast det på min grymt så fuula utväxt o bli albino igen hahhaahah ;D don't you belive me ja ser ut som en snögubbe (enligt mig själv) när ja blekt utväxt.

Fast alllra först ska ja kika om "grannarna" behöver hjälp.

Btw älskling ;) ge mig : ett plum tree ,ett fig tree ,ett avocado tree ,ett peach tree

Nä nu är de frulla som ropar såå  puss o morning älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0