Ännu ett inlägg.




Skrev ju ett sjukt långt inlägg tidigare idag o här kommer ett till. Ja jag vet att jag tjatar om min pojkvän hela tiden men ja kan verkligen inte sluta. Han betyder verkligen allt för mig o ja har byggt en värld runt oss (mig o han alltså) och i den världen finns bara jag o han vad som än händer så kommer aldrig någon kunna bryta sig in i våran värld som jag skapat. ALDRIG. Skulle Mattias lämna mig så skulle ja dö inombords och låsa in mig i vår lilla värld där det för alltid är han och jag. Jag och min älskade ängel som betyder allt för mig. Jag har legat o tänkt på han länge nu för han ska skicka ett sms när ja kan ringa, just nu är han ute med sina små vänner på äventyr. Ja man vet ju aldrig vad min tokstolle kan ha för sig en bild säger mer en tusen ord Look for yourselfe ;)



Han hade väldigt myys undefallens dagar. Dock inte med mig ;). Hahha ja skojja de va ja som tvinga han till att ta denna bild när han kysser sin hemliga älskare fan önskar de va ja som fick kyssa min ängel. Längtar så himla mycket tills att jag får träffa min sötnos och bara få "vara" bara få leva bara får känna hans närhet o vakna upp brevid honom varenda dag =). Ja blir galen av längtan o saknad när jag tänker på honom 99,9% av tiden med honom så mår ja super den andra 00,1% mår ja kanske dåligt fast inte pga honom utan av andra annledningar. Om det bara fanns han o ja o våra familjer o vänner på denna planet så skulle ja må bra 100% av tiden! But life is not easy.

To My Love Mattias

.. Ta min hand, ta mig till vårt land ..
.. Kyss min mun, låt oss sväva igenom tid o rum ..
.. Kom nu tåg, låt mig åka fram fort som på en våg ..
.. Tills jag dig ser, sen släpper jag dig aldrig någonsin mer ..

By Nathalie

Just nu låter ja helt sjukt desperat för jag skriver om dig hela hela hela tiden men ja kan inte sluta, för ja blev så himla glad när ja fick höra att de löser siig att ja får låna pengar så ja kan komma innan ja får mina egna =). Avståndet är den enda orsaken till att vårt förhållande kan knaka ibland. Men jag hoppas verkligen att du älskar mig, för jag älskar dig o det hoppas ja att du vet o att jag aldrig någonsin kommer släppa dig igen. Du är ju min andra halva min ena lunga. You and me and dupreé.

Nuu fick ja ett sms av mattias:
- Ska jag pierca mig i ögonbrynet ;)


Ja lärade ringa upp honom haha, tydligen är han hos nån kille som har en flickvän som piercar :P o nån ska tydligen bli piercad i ögonbryne o tiias var lite små sugen han med ^^,. Han råd frågade mig :P men ja tror de typ kmr göra ont så javet inte riktigt ja haha han får göra som han vill helt enkelt får la se om han har en nål i ögonbrynet sen när han kommi hem då. Om inte så kan ja pierca han när ja kommer hem till honom och våldgästar :P. Min älskade Mattias. Ja önsskar du visste hur mkt jag faktiskt älskar dig, o ja ska bli den flickvän du förtjänar ja ska bli kärleksfull o ja ska ge dig allt ja kan. Du ska bli min lilla bortskämda lyxhustru när ja blir rik "host host o de lär ju hända att ja blir ehm host host". Men man kan alltid önska hoppas o låtssas.

Tänk om man kunde tala i kännslor, de kan man kanske fast jag har problem att förstå o lära mig "språket". Men en sak kan jag säga dig fast jag vet dock inte om det är nå fint eller bara makabert men det är sant lika sant som att ja skulle göra det för min familj o de skulle ja absolut. Skulle någon sikta en pistol emot dig skulle ja kassta mig framför o ta kulan åt dig/min familj. Fast egentligen du är min familj åtminstonet en del i min familj. O skulle ja tvunget behöva dö så vill ja dö i dina armar för det sista jag vill se är ditt vackra ansikte det sista jag vill känna är dina armar på min kropp och det sista jag vill höra är din underbara röst. Om ja skulle dö på de sättet så skulle jag i alla fall dö lyckligt. Ja älskar dig så himla mycket att ja inte själv kan förstå det. För mig är det en ny sak att vara så här kär o att blir mer kär för varenda dag som går. För hela tiden visar du mig nya sidor. Du är alltid så himla omtänksam, o i vårt förhållande är det nog du som tänker allra mest på vad som är bäst för just oss osv, så långt kanske inte ja tänker alla gånger men jag får helt enkelt lära mig. Ja skulle aldrig någnsin för allt i världen kunna lämna ifrån mig dig till någon annan frivilligt, det existerar inte i min värld. Ja skulle inte kunna leva med att se dig med någon annan vilket jag redan har och det var sjukt hemskt o smärtsamt. Ja var svartsjuk hela tiden på dig även fast att ja själv hade pojkvän just då så var ja så jävla svarsjuk på din flickvän, för ja önskade så innerligt att jag var hon. Vilket ja är glad att ja inte är just nu för nu är ja mig själv men ja har ändå dig. Ja hoppas att framtiden är vår o att när vi ska dö så dör vi tillsammans.

Jag vet en tant ( har ja för mig att de va ) hon miste sin man, ett tag efter händelsen så stod hon vid sitt fönster en natt o skrek ut nått i stil med - Nu kommer ja Henry (eller om hon va en han o han va en hon).
Sen dog han/hon.
Sorgligt men vackert <3



Love you allways!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0