Alltid närmast hjärtat!



Bevis på att du ALLTID är närmast mitt hjärta älskling =) and you will be there for ever and allways <3 När det är 40 mil emellan så är det sjukt svårt att visa känslor ibland tkr jag. Så förlåt älskling I know du vill höra att ja älskar dig minst en gång i kvarten typ ;) Men de är härligt de =D för ja älskar dig sjukt mkt!



( ser ut som en ful liten unge på bilden haha )

Bevis ja va inte helt naken på förra bilden ;) ja är dock naken under handduken men de äre ingen som vet =D. Jobbade min allra sista dag idag så inge mer städkärrings Nathalie =D härliga tider o de känns fruktanssvärt bra ^^, Nu ska ja vänta på att jordgubbarna blir klara sen ska ja sooova el nå bättre blire inte fast nu ska ja kika tåg resor till trollhättan som sker på söndag el måndag de blir för tajt om ja skulle sticka iväg emon tyvärr.

Skriver ett till inlägg sen =)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos..älskar dig med mest av allt..du kommer förbli min vare sig du vill eller inte;) hehe puss min ängel:D

2009-07-24 @ 23:08:30
Postat av: tiias

Baby visa mina kommentarer då:( eller e dom för farliga;) puss sov gott nu

2009-07-25 @ 02:24:04
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0