Allmänt irriterad..

Javill bara ut o springa för ja är sjukt irriterad på folk som inte ha nå eget liv o folk som bara inte kan fatta att ibland har man inte tid för dem. Att ha pojkvän kostar mkt (då menar ja inte pengar utan personer) man kan inte göra samma saker som man gjorde förr. Man kan inte vara vän med samma personer för en del kan verkligen inte acceptera att man har pojkvän. Sånna vänner borde inte kallas vänner egentligen o sånna som förssvinner bara för att man inte har tid är inte vänner heller. Sure ja har inte sjukt mkt vänner precis men ja har valt det helt själv. Att ha vänner kräver tid o engagemang något som jag inte har alla gånger. Ja har ingen lust att hitta på saker med vänner osv I'm just not that kinde of person. I alfl inte när ja har pojkvän sure klart ja vill umgås med vänner ibland men inge ofta alls. När ja är singel gillar ja inte hellar att umgås så mkt med vänner o bara sånt shit utan då vill ja festa o bara leva o ha kul. Vilket är tvärtom när ja har kille då vill ja inte festa då vill ja bara ta de lungt o inte umgås med så många. De är nog mest för javet hur fulla killar är dom vill bara hålla på o taffsa osv o de är jävligt opassande i sånna här lägen. Kanske är lika bra för nu dricker ja typ aldrig nån gång ibland bara typ var el varannan månad vikket är himla skönt.

Jag älskar att ha pojkvän för ja känner mig faktiskt fri som en fågel, jag älskar min mattias o vill inte förlora honom för allt i världen. He is my One and Only, visst vi har typ bara känt varandra 1 år snart o bara vari tillsammans samanlagt nästan 3 månader (om man räknar med förra gången vilket bara varade exakt en månad). Nu har vi varit tillsammans 1 månad o 2 eller 3 veckor på lördag. Tiden går sjuuukt segt men de är bra I belive. Fast io för säg så går dagarna sjukt fort spec de dagar ja tillbringar med mattias de bara flyger iväg de kanske beror på att när ja va hos honom så sov vi till typ 16 på dagarna haha o va vakna till 5 - 7 tiden men denna gång ska vi va uppe sent o vakna tidigt :). Good Luck Chuck typ..

Nu ska jag bara sega lite o äta mat o fixa mig helt o sen ska jag åka o jobba =) så trökigt men ja är faktiskt jävligt taggad! Säger ja nu innan jag ens har börjat haha aja what so ever. Ska försöka samla krafter att gå hem sen fast de är ja jävligt otaggad inför så tror ja skippar det.. nä nu ska ja fixa mig..


PussPuss Snokare...

Älskar dig mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0