A Place Nearby..



Ligger o tänker, tänker på allt o låter tårarna falla, de är skönt ibland, men bara ibland.
Jag vet varken ut eller in.
Det gör ont inom mig känns som en depp period kommer snart USCH!
Men det kanske för med sig något bra vem vet..
Hoppas jag blir bättre snart har kännt mig sjuk sen i december o de blir inte nå bätte alls.

En sak som verkligen skrämmer mig är döden.
Om jag ska vara helt ärlig, men egentligen varför?
Jo för att man är rädd för det man inte vet något om.

Tänk att bara somna in o aldrig mer vakna, visst då lider man kanske inte men innan när man vet.
Jag hoppas att det finns ett liv efter detta det gör jag verkligen.

En annan sak som skrämmer mig är att bli blind.
Tänk att aldrig kunna se igen...

...............................

Nej nu är fan klockan mycket efter 04 till o med så nu lär ja sova..

..................................

Förlåt Mattias
- För att jag bara la på..

..Love you..

7 frågor om dig:

  1. Vad heter du? - Nathalie
  2. När är du född? - 20:onde Oktober 1989
  3. Hur lång är du? - 176 cm
  4. Hur mycket väger du? - 50 kg just nu
  5. Vad har du för skostorlek? - 38
  6. Vad sysslar du med? - Pluggar
  7. Vilken är din älsklingsfärg? - Det har varit blå men nu lär jag nog säga svart fast att det inte är en färg.
  8. Hur många syskon har du? - 4a små syskon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0