Vi ser det snöar =D

Så jävla kallt så ja kräks hahah..

Hasse ligger sjuk så även min bror felix..
Eftersom ja inte kunde få skjuts hem efter skolan så kom ja hem nyss SENT..
men ja hann ialfl springa in på Fru Nilson å köpa en present till elvira eftersom hon
fyller år imorgon å tröjjan ja beställt till henne har ju inte hunni kommit.

Dagen i skolan gick segt.

Men jag känner mig himla mkt piggare å gladare nu =).
Jag har kommit fram till att nästa kille ja ska ha(om ja nu får nån haha man vet ju aldrig)
Honom ska jag lära känna innan ja tänker hoppa in i ett förhållande igen..

Just nu äter jag mat å förhoppningsvis kommer ja få se NEXT på mtv snart :D
sjukt kul juh.

aja kanske skriver innan ja somnar :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0