Varför just vara blond?

Jag fattar absolut inte hur killar tänker majoriteten av alla killar verkar gilla blondiner allra mest
men hur fan kan det vara så?

Vad har hårfärgen med personen i fråga att göra?

Blondiner får mer uppmärksamhet det vet jag..
Ett tag var jag lilahårig sen ljusbrunett sen mörkbrunett och sen svarthårig.
Efter det så blev jag blond

Jag kan säga direkt att jag fick så mycket mer uppmärksamhet när jag blev blondin jag blev
chockad rent ut sagt.

Men det tråkiga är att är man blondin tror de flesta att man är lätt att få i säng.

Det är brunetterna man har förhållandena med och blondinerna man har kul med.

Om jag träffade en kille som skulle säga att han bara föll för blondiner så skulle jag
dissa honom direkt jag vill inte ha en kille som tycker att hårfärgen är viktigast.

Jag vill kunna byta hårfärg så mycket jag vill.

Föresten av någon annledning så går det ej att lägga upp bilder på min blogg med denna dator
så vill ni se bilder så får ni kika in på min bilddagbok

bara å säga till så skriver jag vad ja heter där..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0